به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد، کارگر با تأکید بر لزوم خدماترسانی صادقانه به مردم گفت: با راه اندازي ميز خدمت، در كمترين زمان خدمات و راهنمايي هاي لازم به ارباب رجوع ارائه مي شود.
وي گفت: راه اندازی میز خدمت در راستای اجرای بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری و به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات انجام شده است.
مهندس کارگر با تاكيد بر اينكه ميز خدمت در طبقه همكف ساختمان اداره كل مستقر شده و آمادگي پاسخگويي به ارباب رجوع را دارد و مراجعين ضمن استقرار در ميز خدمت بدون حضور در واحدهاي داخلي، خدمت مورد نياز خود را صرفاً از طريق اين ميز دريافت خواهند كرد.
مديركل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد اظهار داشت: راهنمایی مراجعین در بدو ورود به اداره، ارائه مشاوره به مراجعین از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور، جلوگیری از سردرگمی مراجعان، بالا رفتن راندومان کار، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، جلوگیری از ازدحام مراجعین از مزایای راه اندازی میز خدمت است.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
جمعه 29,نوامبر,2024